Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som ska till st.Anton 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Njaal" data-source="post: 456364" data-attributes="member: 81655"><p>Ska ner till Sant Anton ensam också. Första året. Alla kill-polare är i lumpen och tjej-polare studerar eller reser til asien. Ska i lumpen i mitten av april och har inte tänkt ruttna i Oslo. Åker i början av december för att hitta jobb. Någon som vet om nåt billigt ställe att bo första tiden innan man fixat jobb? Hoppas på att fixa ett jobb med boende. Nån som har tips om hur man skaffar jobb på plats? Är det viktigt att prata flytande Tyska? Och nån som vet i vilka jobb boende normalt är inkluderat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Njaal, post: 456364, member: 81655"] Ska ner till Sant Anton ensam också. Första året. Alla kill-polare är i lumpen och tjej-polare studerar eller reser til asien. Ska i lumpen i mitten av april och har inte tänkt ruttna i Oslo. Åker i början av december för att hitta jobb. Någon som vet om nåt billigt ställe att bo första tiden innan man fixat jobb? Hoppas på att fixa ett jobb med boende. Nån som har tips om hur man skaffar jobb på plats? Är det viktigt att prata flytande Tyska? Och nån som vet i vilka jobb boende normalt är inkluderat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som ska till st.Anton 08/09
Tillbaka
Topp