Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Salomon Rockette?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 1061856" data-attributes="member: 35991"><p>Min flickvän (160 cm och bra åkare) har Rockette i 172 cm och gillar dem skarpt, lättsvängda pga all rocker och med bra flyt. Går ok i pisten också, sålänge det inte är för hårt. </p><p>Jag skulle säga att testa en längd längre än vad du tror att du vill ha, så att de inte blir för korta.</p><p></p><p>Det står också ett par Q-Stella på önskelistan för allround/kortare toppturer, Salomon har ett stabilt utbud nu för tiden <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 1061856, member: 35991"] Min flickvän (160 cm och bra åkare) har Rockette i 172 cm och gillar dem skarpt, lättsvängda pga all rocker och med bra flyt. Går ok i pisten också, sålänge det inte är för hårt. Jag skulle säga att testa en längd längre än vad du tror att du vill ha, så att de inte blir för korta. Det står också ett par Q-Stella på önskelistan för allround/kortare toppturer, Salomon har ett stabilt utbud nu för tiden :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Salomon Rockette?
Tillbaka
Topp