Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Salomon Rockette?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 1061867" data-attributes="member: 35991"><p>Det är en rätt mjuk skida med 115 mm i midjan och mycket rocker i bägge ändar - den tar sig ner men är inte direkt anpassad för pisten, men det handlar också om personliga preferenser <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>I uppkört tycker hon de går fint, de flyter upp över skräpet och gör åkning enklare än vad ett par smalare skidor gör. Men det är inte direkt några raketer som skär genom isklumpar, gupp och danskar <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p>Så länge som du håller en någorlunda sansad hastighet funkar de någon dag efter snöfall även i pisten, sen får du ta fram några andra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Men är syftet med piståkningen bara att transportera dig mellan den lösare snön så funkar de fint!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 1061867, member: 35991"] Det är en rätt mjuk skida med 115 mm i midjan och mycket rocker i bägge ändar - den tar sig ner men är inte direkt anpassad för pisten, men det handlar också om personliga preferenser :) I uppkört tycker hon de går fint, de flyter upp över skräpet och gör åkning enklare än vad ett par smalare skidor gör. Men det är inte direkt några raketer som skär genom isklumpar, gupp och danskar ;) Så länge som du håller en någorlunda sansad hastighet funkar de någon dag efter snöfall även i pisten, sen får du ta fram några andra ;) Men är syftet med piståkningen bara att transportera dig mellan den lösare snön så funkar de fint! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Salomon Rockette?
Tillbaka
Topp