Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon som testat Scott superguide Carbon (pjäxor)?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bengt-E" data-source="post: 1079315" data-attributes="member: 156139"><p>Tyvärr inte testat just den modellen men har föregångaren. Är sjukt nöjd med mina Scott Cosmos II som jag misstänker inte är lika styva som Superguide Carbon. Är 184, 83 kg och kör på ett par Fischer Ranger 108, 188 långa. För mig funkar det bra men jag kan tycka att dom är lite mjuka om vill ha riktigt bra utförsegenskaper. Har bytt från Dynafit eftersom komforten hos Scott är bättre för mina fötter och ångrar det inte för en sekund.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bengt-E, post: 1079315, member: 156139"] Tyvärr inte testat just den modellen men har föregångaren. Är sjukt nöjd med mina Scott Cosmos II som jag misstänker inte är lika styva som Superguide Carbon. Är 184, 83 kg och kör på ett par Fischer Ranger 108, 188 långa. För mig funkar det bra men jag kan tycka att dom är lite mjuka om vill ha riktigt bra utförsegenskaper. Har bytt från Dynafit eftersom komforten hos Scott är bättre för mina fötter och ångrar det inte för en sekund. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Någon som testat Scott superguide Carbon (pjäxor)?
Tillbaka
Topp