Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Völkl One?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1028228" data-attributes="member: 145112"><p>Hallå igen</p><p></p><p>Ja, du kommer bli nöjd, det kan jag lova. Fartstabila är svårt att säga om de är, körde senast på ett par RTM85 och innan det på Mantra, så gemfört med dem så är One inte lika stabil, men har inte känt mig rädd någongång på dem, så de står pall för mycket fart.</p><p></p><p>Varför köpa från Tyskland? Du hittar dem billigare i Sverige, känns onödigt att köpa dyrare skidor än vad man kan, dessutom utomlands...</p><p></p><p>Kollade nu på ditt andra inlägg, de sitter på ren is, så kantgrepp är inget att oroa sig för</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1028228, member: 145112"] Hallå igen Ja, du kommer bli nöjd, det kan jag lova. Fartstabila är svårt att säga om de är, körde senast på ett par RTM85 och innan det på Mantra, så gemfört med dem så är One inte lika stabil, men har inte känt mig rädd någongång på dem, så de står pall för mycket fart. Varför köpa från Tyskland? Du hittar dem billigare i Sverige, känns onödigt att köpa dyrare skidor än vad man kan, dessutom utomlands... Kollade nu på ditt andra inlägg, de sitter på ren is, så kantgrepp är inget att oroa sig för [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som testat Völkl One?
Tillbaka
Topp