Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Någon som varit i Levi, Finland?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maskisen" data-source="post: 366290" data-attributes="member: 74289"><p>Jo, varit dit för en dag. Han inte se så mycket av stället, men det är i princip som dom andra finska backarna. Inget direkt speciellt. Lite större iofs. Pistarna är oftast i mycket bra skick där. Vädret kan vara ganska kallt dock. Boende finns det allt från råtthål till lyx swiiter.. Parken har jag dock inte hört så mycket av. Men troligen är den helt ok. </p><p>Bästa tiden att åka dit är nog i slutet av januari eller i mitten av februari till mitten av mars. Helst inte från 28.1->3.2 ( Då har vi Finländare sportlov = packat med folk ). </p><p></p><p>Själv tycker jag Ruka är ett av dom bästa ställena i Finland att åka på. Fast parken är inte den bästa där. Iso-syöte har ganska skön park.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maskisen, post: 366290, member: 74289"] Jo, varit dit för en dag. Han inte se så mycket av stället, men det är i princip som dom andra finska backarna. Inget direkt speciellt. Lite större iofs. Pistarna är oftast i mycket bra skick där. Vädret kan vara ganska kallt dock. Boende finns det allt från råtthål till lyx swiiter.. Parken har jag dock inte hört så mycket av. Men troligen är den helt ok. Bästa tiden att åka dit är nog i slutet av januari eller i mitten av februari till mitten av mars. Helst inte från 28.1->3.2 ( Då har vi Finländare sportlov = packat med folk ). Själv tycker jag Ruka är ett av dom bästa ställena i Finland att åka på. Fast parken är inte den bästa där. Iso-syöte har ganska skön park. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Någon som varit i Levi, Finland?
Tillbaka
Topp