Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som varit i Saas Fee eller Zermatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 458764" data-attributes="member: 80557"><p>du verkar ju vara skidakare...vet inte om du är freeski eller pist/offpist... men parken i saas är alltid i drift typ och i toppform och välshapad...vikket man inte kan säga om zermatt... </p><p></p><p>zermatt är mer för, som CR58 skriver, för flashiga människor och skitourers/offpist... </p><p></p><p>saas-fee är mer familjärt och freeski/snowboardfokuserat...</p><p></p><p>parken pa glaciären i saas-fee är försäsongs/sommar park...normalt sett ligger parken bredvid egginer2 liften...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 458764, member: 80557"] du verkar ju vara skidakare...vet inte om du är freeski eller pist/offpist... men parken i saas är alltid i drift typ och i toppform och välshapad...vikket man inte kan säga om zermatt... zermatt är mer för, som CR58 skriver, för flashiga människor och skitourers/offpist... saas-fee är mer familjärt och freeski/snowboardfokuserat... parken pa glaciären i saas-fee är försäsongs/sommar park...normalt sett ligger parken bredvid egginer2 liften... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som varit i Saas Fee eller Zermatt?
Tillbaka
Topp