Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som varit i Saas Fee eller Zermatt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="anabanana" data-source="post: 468296" data-attributes="member: 76407"><p>jag säsongade i saas-fee förra vintern o ska dit i år igen!</p><p>funderade ett tag på zermatt men har nu bestämt mig för att det blir saas-fee igen ändå.</p><p>alla jag känner som varit där älskar saas och jag själv också.</p><p>byn är väldigt liten och "alla känner alla"-känsla, på gott och ont.</p><p>väldigt relaxed och mkt roliga säsongare, men det är det nog överallt.</p><p>i och med att det är så pass litet är det en väldigt lugn och avslappnad by men det går också att festa loss rejält från och till. du kan såklart gå ut och dricka öl varje dag om du vill men det är väl inte världens röj jämt. after-skin är inte heller den bästa jag sett (jämför med st.anton)...</p><p>liftsystemet är också litet men VÄLDIGT bra, säkerligen ett av de bästa i europa. jag var i zermatt också en gång förra säsongen och skidåkningen där var ganska lättåkt tyckte jag men soligt och fint. </p><p></p><p>så det är bara välja vilket du själv gillar bäst, själv kommer jag som sagt åka till saas i vinter igen <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="anabanana, post: 468296, member: 76407"] jag säsongade i saas-fee förra vintern o ska dit i år igen! funderade ett tag på zermatt men har nu bestämt mig för att det blir saas-fee igen ändå. alla jag känner som varit där älskar saas och jag själv också. byn är väldigt liten och "alla känner alla"-känsla, på gott och ont. väldigt relaxed och mkt roliga säsongare, men det är det nog överallt. i och med att det är så pass litet är det en väldigt lugn och avslappnad by men det går också att festa loss rejält från och till. du kan såklart gå ut och dricka öl varje dag om du vill men det är väl inte världens röj jämt. after-skin är inte heller den bästa jag sett (jämför med st.anton)... liftsystemet är också litet men VÄLDIGT bra, säkerligen ett av de bästa i europa. jag var i zermatt också en gång förra säsongen och skidåkningen där var ganska lättåkt tyckte jag men soligt och fint. så det är bara välja vilket du själv gillar bäst, själv kommer jag som sagt åka till saas i vinter igen :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Någon som varit i Saas Fee eller Zermatt?
Tillbaka
Topp