Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som vet hur Coreupt Slasher är i puder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Danatt" data-source="post: 1042977" data-attributes="member: 64903"><p>Hepp</p><p>Jag har kört på dem i 3 säsonger nu och är nöjd, bra mix av flyt i puder och lite grepp i pisten. Använt dem en del för turande och det har funkar bra också. Monterat med med Binding Freedom så jag kan ha Dukes eller Jester, då jag tycker att det gör en skillnad. Men visst, bredare skidor ger mer flyt i puder och sämre grepp i pist, vad behöver du i Japan?</p><p>/D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Danatt, post: 1042977, member: 64903"] Hepp Jag har kört på dem i 3 säsonger nu och är nöjd, bra mix av flyt i puder och lite grepp i pisten. Använt dem en del för turande och det har funkar bra också. Monterat med med Binding Freedom så jag kan ha Dukes eller Jester, då jag tycker att det gör en skillnad. Men visst, bredare skidor ger mer flyt i puder och sämre grepp i pist, vad behöver du i Japan? /D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Någon som vet hur Coreupt Slasher är i puder?
Tillbaka
Topp