Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Någon som vet någon super medicin?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BajenMatte" data-source="post: 828889" data-attributes="member: 15321"><p>Jag fick just in ett papper från försäkringskassan gällande inkomst. Min senaste inkomstuppgift var från 1990. Reflektion: Jag har inte varit sjuk på tjugo år. Och jag har inte ätit ett enda preparat eller hälsokost i hela mitt liv. Lucky me! </p><p>Men den egentliga slutsatsen jag vill bidra med är att om någon säger att den är frisk på grund av ditt och datt som dom har betalat dyrt för så kan jag motbevisa det genom att jag är frisk utan att äta något annat än normal kost. D.v.s. Att hålla sig frisk beror väldigt mycket på gener och lite tur. Mitt tips är annars att vara utomhus mycket. Det är för övrigt där man vill vara eftersom det är där det oftast är det roliga händer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BajenMatte, post: 828889, member: 15321"] Jag fick just in ett papper från försäkringskassan gällande inkomst. Min senaste inkomstuppgift var från 1990. Reflektion: Jag har inte varit sjuk på tjugo år. Och jag har inte ätit ett enda preparat eller hälsokost i hela mitt liv. Lucky me! Men den egentliga slutsatsen jag vill bidra med är att om någon säger att den är frisk på grund av ditt och datt som dom har betalat dyrt för så kan jag motbevisa det genom att jag är frisk utan att äta något annat än normal kost. D.v.s. Att hålla sig frisk beror väldigt mycket på gener och lite tur. Mitt tips är annars att vara utomhus mycket. Det är för övrigt där man vill vara eftersom det är där det oftast är det roliga händer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Någon som vet någon super medicin?
Tillbaka
Topp