Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som vet något om min ärvda Sims-bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iron_Patrik" data-source="post: 508961" data-attributes="member: 35041"><p>Okej, den såg inte ut precis som jag trodde men nästan.</p><p>Jag skulle gissa att den kanske är från 96-98 någongång men det är bara en gissning.</p><p>Ser ut som att den har varit med ett tag med tanke på dom vita fläckarna på undersidan (fukt som trängt in) om det inte är något i grafiken?</p><p>Är det ganska kort och tvär nose och tail?</p><p></p><p>Bindningarna är smålika dom jag hade men ser ut att vara lite nyare. Från den period då pumpspännen var nytt och häftigt och tåspännet nästan glömdes bort och fick en sån enkel lösning som det är på dina bindningar, dvs att man bara styr ihop utan att kunna spänna åt.</p><p></p><p>Vet inte om det var dom svaren du ville ha men...</p><p>Mvh Patrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iron_Patrik, post: 508961, member: 35041"] Okej, den såg inte ut precis som jag trodde men nästan. Jag skulle gissa att den kanske är från 96-98 någongång men det är bara en gissning. Ser ut som att den har varit med ett tag med tanke på dom vita fläckarna på undersidan (fukt som trängt in) om det inte är något i grafiken? Är det ganska kort och tvär nose och tail? Bindningarna är smålika dom jag hade men ser ut att vara lite nyare. Från den period då pumpspännen var nytt och häftigt och tåspännet nästan glömdes bort och fick en sån enkel lösning som det är på dina bindningar, dvs att man bara styr ihop utan att kunna spänna åt. Vet inte om det var dom svaren du ville ha men... Mvh Patrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Någon som vet något om min ärvda Sims-bräda?
Tillbaka
Topp