Någon som vet vart man kan köpa Slim Jim?

ey dudeeee, berätta för oss ciciliserade svennar uppe i norrland vad slim jim är?

vänte lite har freeride blivit ett mat och dryck forum helt plötsligt :S

Ica kvantum Luleå!
Nämen, skulle inte förvåna mig om dom hade iofs. Tycker det känns jävligt onödigt och leta efter något som heter slim jim ;)

Åååh! Affärs iden jag fick, ska starta ett företag med nån smarrig dryck lr liknande och göra massa massa trådar där det står typ - Vars kan man få tag på "Hogizz, the best food and drink ever in one!" ? Jag kommer bli miljonär

Hogizz sa:
Ica kvantum Luleå!
Nämen, skulle inte förvåna mig om dom hade iofs. Tycker det känns jävligt onödigt och leta efter något som heter slim jim ;)
Jaaaa det är klart, säg nått vi inte har i Luleå?
It´s the shit lixom om ingen fattat det ännu, bara att flytta hit.

Vägra köpa svenska ölkorvar istället.. Det är ju så fruktansvärt motiverat att köpa en ölkorv som fraktats 100tals mil från usa och hit. Smaken måste ju skilja sig mkt asså! Snacka om lättpåverkad av marknadsföring! haha.
Och var det just beef jerky du ville testa, vilket är jävligt gott så kan du prova http://www.gymgrossisten.com/cgi-bi...rtgrp=31&Avd=1&visa=1-36&Sort=Beskr&Visn=Std2
Visserligen är det också från staterna men eftersom det inte finns några svenskatillverkare än vad jag känner till iaf (möjligtvis Scans nya minipåsar). Tänk på att det är lufttorkat så de är mer volymmässigt än vad det känns som att 50g är.. Vanligt kött innehåller massa vatten som du kanske vet..!
Ät på!

Ollesson sa:
afgystahlnees sa:
ey dudeeee, berätta för oss ciciliserade svennar uppe i norrland vad slim jim är?
Det ska typ vara som något tilltugg för såna som utövar extrem sport, typ som red bull fast mat =)
Det är stort i usa.
Njaa tilltugg for de som utovar extremsport.. Det ar ju typ bara for att SlimJim varit/ar(?) en ganska stor sponsor at Dave Mirra som det har blivit ballt att ata det inom extremsportvarlden.
Det ar en helt vanlig liten olkorv, som for ovrigt inte ar sarskilt god.

Tillbaka
Topp