Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Någon som vill köpa portabel dollycam/kameraräls?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mphotography" data-source="post: 858713" data-attributes="member: 77080"><p>Jag beställde nyligen hem en kameraräls till mig själv och var i samband med det tvungen att beställa flera stycken för att de skulle leverera till Sverige. Därför har jag nu 2 stycken extra om någon är sugen på att köpa? Rälsen består av exakt samma delar som den engelska "glidetracken", men till ett mycket goare pris. Den är 1 meter lång, kommer med räls, vagn och motvikter / fötter. </p><p></p><p>Monteras på eget stativ och med eget stativhuvud, så detta medföljer med andra ord inte. Däremot medföljer de bultar och muttrar som behövs för att montera. </p><p></p><p>Demonstrationsklipp som visar både dollyn och lite exempelklipp finns här : [MEDIA=youtube]gqv7PsmDRLI[/MEDIA]</p><p></p><p>Pris : 2700:- </p><p>Hämtas i Uppsala/Linköping alt. skickas med bussgods..</p><p></p><p>edit : </p><p></p><p>Min mail : info@rodehouse.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mphotography, post: 858713, member: 77080"] Jag beställde nyligen hem en kameraräls till mig själv och var i samband med det tvungen att beställa flera stycken för att de skulle leverera till Sverige. Därför har jag nu 2 stycken extra om någon är sugen på att köpa? Rälsen består av exakt samma delar som den engelska "glidetracken", men till ett mycket goare pris. Den är 1 meter lång, kommer med räls, vagn och motvikter / fötter. Monteras på eget stativ och med eget stativhuvud, så detta medföljer med andra ord inte. Däremot medföljer de bultar och muttrar som behövs för att montera. Demonstrationsklipp som visar både dollyn och lite exempelklipp finns här : [MEDIA=youtube]gqv7PsmDRLI[/MEDIA] Pris : 2700:- Hämtas i Uppsala/Linköping alt. skickas med bussgods.. edit : Min mail : info@rodehouse.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Någon som vill köpa portabel dollycam/kameraräls?
Tillbaka
Topp