Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Finland" data-source="post: 214094"><p>Har just køpt en Havsfidra. Hon ligger i Portugal nu. I januari sticker jag ner till henne och då bær det ivæg nånstans. Blir væl att segla runt lite i medelhavet och læra sig nu, men om cirka ett år ska vi øver Atlanten, och vidare dærifrån.</p><p></p><p>Tænkte kolla upp om det finns intresse av att følja med? Både nu i januari och senare øver Atlanten. Helst någon med seglingserfarenhet då, eftersom jag sjælv inte kan segla(ænnu).</p><p></p><p>Skidorna och klætterutrustningen tas givetvis med på båten. Jag tænkte hinna med någon vecka i Chamonix før att hælsa på kompisar från førra vintern, men ska också førsøka hitta lite åkning nærmare kusten, så man inte behøver læmna båten så længe. Med åkning menar jag skidåkning då, inte nåt fjollande i park(æven om det kan vara kul någon gång också, antar att jag ær før dålig bara). Lift agerar man med førdel sjælv, genom att lyfta på hælen.</p><p></p><p>Mot sommaren tror jag hon ska seglas hem till norden. På vægen vill jag gærna passa på och surfa lite också, eftersom jag tænkt børja med det i flera år nu utan att det blivit av.</p><p></p><p>Æventyr med båten som bas, helt enkelt! Någon som ær sugen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Finland, post: 214094"] Har just køpt en Havsfidra. Hon ligger i Portugal nu. I januari sticker jag ner till henne och då bær det ivæg nånstans. Blir væl att segla runt lite i medelhavet och læra sig nu, men om cirka ett år ska vi øver Atlanten, och vidare dærifrån. Tænkte kolla upp om det finns intresse av att følja med? Både nu i januari och senare øver Atlanten. Helst någon med seglingserfarenhet då, eftersom jag sjælv inte kan segla(ænnu). Skidorna och klætterutrustningen tas givetvis med på båten. Jag tænkte hinna med någon vecka i Chamonix før att hælsa på kompisar från førra vintern, men ska också førsøka hitta lite åkning nærmare kusten, så man inte behøver læmna båten så længe. Med åkning menar jag skidåkning då, inte nåt fjollande i park(æven om det kan vara kul någon gång också, antar att jag ær før dålig bara). Lift agerar man med førdel sjælv, genom att lyfta på hælen. Mot sommaren tror jag hon ska seglas hem till norden. På vægen vill jag gærna passa på och surfa lite också, eftersom jag tænkt børja med det i flera år nu utan att det blivit av. Æventyr med båten som bas, helt enkelt! Någon som ær sugen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Tillbaka
Topp