Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="luckybucky" data-source="post: 214228" data-attributes="member: 66183"><p>Har du själv gjort något arbete på båten? Eller tidigare ägare? Det verkar vara en stabil och bra båt för lägre sjö, men många har klagat på visst läckage i rutorna, att sidovantinfästena är för klena, och att kölen är lite för lätt. Har själv seglat en sommar med min far (han har skaffat en Avance 24), och kan vara intresserad av att möta upp för ett par veckors segling/surfing i Medelhavet. Det kräver dock också ganska stora finansiella investeringar, beroende på hur mycket utrustning som finns på båten nu. Bara sjökorten kommer nog gå loss på 500-1000 euro.</p><p></p><p>PS. Jag är också nybörjarsurfare, och har varit grymt sugen flera år. Om jag verkat negativ är det för att ett båtägande inte är någon barnlek, men jäkligt kul när man väl fått allt i ordning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="luckybucky, post: 214228, member: 66183"] Har du själv gjort något arbete på båten? Eller tidigare ägare? Det verkar vara en stabil och bra båt för lägre sjö, men många har klagat på visst läckage i rutorna, att sidovantinfästena är för klena, och att kölen är lite för lätt. Har själv seglat en sommar med min far (han har skaffat en Avance 24), och kan vara intresserad av att möta upp för ett par veckors segling/surfing i Medelhavet. Det kräver dock också ganska stora finansiella investeringar, beroende på hur mycket utrustning som finns på båten nu. Bara sjökorten kommer nog gå loss på 500-1000 euro. PS. Jag är också nybörjarsurfare, och har varit grymt sugen flera år. Om jag verkat negativ är det för att ett båtägande inte är någon barnlek, men jäkligt kul när man väl fått allt i ordning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Tillbaka
Topp