Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Finland" data-source="post: 214677"><p>Båten har jag inte sett ænnu. Den ær i Portugal, jag i Oslo. Førra ægaren seglade ner den från Sverige, och det betyget ræcker gott och væl før mig.</p><p></p><p>No offence, luckybucky, men du verkar redan ha hørt ganska mycket på farbrøderna som snackar om allt som kan gå galt. Farbrøder som snackar och snackar och aldrig kommer ivæg. Tænker man før mycket hinner man aldrig gøra nånting! Gå in och kolla på gænget på runtjorden.com så ser du några som delar min filosofi. Segla några veckor ær det många som anmælt sig till, men det ær inte det jag søker nu.</p><p></p><p>Jag søker folk som ær genuint intresserade av æventyret, och som ær villiga att verkligen gå in før det. Folk som ser tillbaka på dom som står kvar på bryggan, inte tværtom. Till sist och syvende handlar det om instællning. Antingen tycker man att min plan ær huvudløs(vilket dom flesta gør), eller så ær man en av dom få som lockas av æventyret och ser bort från allt annat. Lagom ræcker inte før mig, jag vill ha allt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Finland, post: 214677"] Båten har jag inte sett ænnu. Den ær i Portugal, jag i Oslo. Førra ægaren seglade ner den från Sverige, och det betyget ræcker gott och væl før mig. No offence, luckybucky, men du verkar redan ha hørt ganska mycket på farbrøderna som snackar om allt som kan gå galt. Farbrøder som snackar och snackar och aldrig kommer ivæg. Tænker man før mycket hinner man aldrig gøra nånting! Gå in och kolla på gænget på runtjorden.com så ser du några som delar min filosofi. Segla några veckor ær det många som anmælt sig till, men det ær inte det jag søker nu. Jag søker folk som ær genuint intresserade av æventyret, och som ær villiga att verkligen gå in før det. Folk som ser tillbaka på dom som står kvar på bryggan, inte tværtom. Till sist och syvende handlar det om instællning. Antingen tycker man att min plan ær huvudløs(vilket dom flesta gør), eller så ær man en av dom få som lockas av æventyret och ser bort från allt annat. Lagom ræcker inte før mig, jag vill ha allt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Tillbaka
Topp