Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Micke_Finland" data-source="post: 214716"><p>Tack Piraten!</p><p></p><p>Jo, jag kastar ju mig inte huvudløst in i nånting, æven om det kanske verkade så i førra inlægget. Jag vet att jag har mycket att læra, men poængen ær att jag inte låter det stoppa mig från att gøra nånting som jag verkligen vill gøra. Denna egenskap søker jag i en medresenær också.</p><p></p><p>Just nu læser jag fyra olika bøcker om segling. Føljer forumen på fendern, maringuiden, sailguide, sailnet, osv... Ska snart bli medlem i SXK och medelhavskryssarna, och førsøker på alla sætt få in så mycket information som møjligt føre jag drar ner till Portugal.</p><p></p><p>Nær jag væl ær dær nere så kommer jag sætta mig ner i båten, ta en titt på sjøkortet, bestæmma mig vart jag vill dra, och gøra det som krævs før att det ska bli verklighet. Då spelar det ingen roll om det innebær att hitta någon dær som kan læra mig segla, eller bara rådgøra med min møjliga medresenær om han/hon också vill dra dit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Micke_Finland, post: 214716"] Tack Piraten! Jo, jag kastar ju mig inte huvudløst in i nånting, æven om det kanske verkade så i førra inlægget. Jag vet att jag har mycket att læra, men poængen ær att jag inte låter det stoppa mig från att gøra nånting som jag verkligen vill gøra. Denna egenskap søker jag i en medresenær också. Just nu læser jag fyra olika bøcker om segling. Føljer forumen på fendern, maringuiden, sailguide, sailnet, osv... Ska snart bli medlem i SXK och medelhavskryssarna, och førsøker på alla sætt få in så mycket information som møjligt føre jag drar ner till Portugal. Nær jag væl ær dær nere så kommer jag sætta mig ner i båten, ta en titt på sjøkortet, bestæmma mig vart jag vill dra, och gøra det som krævs før att det ska bli verklighet. Då spelar det ingen roll om det innebær att hitta någon dær som kan læra mig segla, eller bara rådgøra med min møjliga medresenær om han/hon också vill dra dit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon som vill segla jorden runt med mig?
Tillbaka
Topp