Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon tjej från sthlm som ska till åre efter nyår?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jaija" data-source="post: 135631" data-attributes="member: 56118"><p>Försöker hitta lite nya vänner å röjja runt i backarna med... helst nybörjare då ja själv är det ...Har inga polare som vill åka bräda i vinter så ja försöker hitta lite nytt roligt folk.. grabbar funkar ju oxå såklart. aja kollar läget lite iaf.. </p><p></p><p>Har även sökt jobb i åre så har ja turen så kanske ja får de. .så om nån ska jobba där så hör av er om ni har nått boende etc....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jaija, post: 135631, member: 56118"] Försöker hitta lite nya vänner å röjja runt i backarna med... helst nybörjare då ja själv är det ...Har inga polare som vill åka bräda i vinter så ja försöker hitta lite nytt roligt folk.. grabbar funkar ju oxå såklart. aja kollar läget lite iaf.. Har även sökt jobb i åre så har ja turen så kanske ja får de. .så om nån ska jobba där så hör av er om ni har nått boende etc.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Någon tjej från sthlm som ska till åre efter nyår?
Tillbaka
Topp