Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
någon?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emma200" data-source="post: 87275" data-attributes="member: 43827"><p>det beror på hur du vill leva, men självklart går det pengar som smör när man åker ner sådär. du hade inte tänkt att jobba alls eller? vet inte heller hur länge du ska vara där, en hel säsong eller ngn månad?? räkna med att det går åt mer pengar än vad man tror, om du inte vill snåla, vilket e för jävla tråkigt för man vill ju ha skoj! jag hade tagit med mig minst 40 000 kr, men jag e å andra sidan inte känd för att snåla heller. fundera på det du...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emma200, post: 87275, member: 43827"] det beror på hur du vill leva, men självklart går det pengar som smör när man åker ner sådär. du hade inte tänkt att jobba alls eller? vet inte heller hur länge du ska vara där, en hel säsong eller ngn månad?? räkna med att det går åt mer pengar än vad man tror, om du inte vill snåla, vilket e för jävla tråkigt för man vill ju ha skoj! jag hade tagit med mig minst 40 000 kr, men jag e å andra sidan inte känd för att snåla heller. fundera på det du... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
någon?
Tillbaka
Topp