Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Något att leka med?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="emiljoo" data-source="post: 855583" data-attributes="member: 77714"><p>Hej! </p><p></p><p>Lite frågor kring ny bräda.. Söker något mest för att leka med, dvs hoppa, snurra, poppa med i backen men som ändå går att åka hyfsat med, förstår att man inte kan få båda egenskaperna men har inget behov av att ligga på i pisten. Blir även en del park men jag har inget större intresse av att hoppa stort utan som sagt att leka i mindre hopp och rails... </p><p></p><p>Just nu har jag en Burton dominant 153 cm som är inköpt -09, God popp i brädan men jag tycker den känns på gränsen till hård!</p><p></p><p>Vad är nästa steg nedåt i flex? </p><p>Vilken längd ska jag ha? </p><p>Någon bräda ni kan rekommendera? </p><p></p><p>Väger 62 kilo och 172 cm</p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="emiljoo, post: 855583, member: 77714"] Hej! Lite frågor kring ny bräda.. Söker något mest för att leka med, dvs hoppa, snurra, poppa med i backen men som ändå går att åka hyfsat med, förstår att man inte kan få båda egenskaperna men har inget behov av att ligga på i pisten. Blir även en del park men jag har inget större intresse av att hoppa stort utan som sagt att leka i mindre hopp och rails... Just nu har jag en Burton dominant 153 cm som är inköpt -09, God popp i brädan men jag tycker den känns på gränsen till hård! Vad är nästa steg nedåt i flex? Vilken längd ska jag ha? Någon bräda ni kan rekommendera? Väger 62 kilo och 172 cm Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Något att leka med?
Tillbaka
Topp