Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Något intresse av ny kollektion / nytt märke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="daniellindgren" data-source="post: 625002"><p>1:Jag bryr mig inte om märket,bara det är snyggt,bra kvalla, och billigt !</p><p></p><p>2:Självklart! man vill ju inte direkt se likadana ut allihopa!</p><p></p><p>3:Mjaa, nöter en jacka i ungefär 1-2 säsonger och jag har 2 olika byxor jag använder.</p><p></p><p>4:Gillar ''Baggy Fit'' och det spelar ingen roll på märket utan bara att designen e rätt snygg! Och snygg design enligt mig är typ som g suiten, gaute sileths gulgröna jacka (vet inte vad den heter eller märket) ller typ enfärgade jackor!</p><p></p><p>5: Jag har ingen aning ^^ Jag pekar ut och Morsan köper! xD</p><p></p><p>Vänta bara, En sak till: Jag tycker att ni kan lägga ut en lite mindre modell/storlekar för jag är 150 cm lång och hittar sällan snygga jackor i min storlek! (och då menar jag typ 70-75 cm långa jackor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="daniellindgren, post: 625002"] 1:Jag bryr mig inte om märket,bara det är snyggt,bra kvalla, och billigt ! 2:Självklart! man vill ju inte direkt se likadana ut allihopa! 3:Mjaa, nöter en jacka i ungefär 1-2 säsonger och jag har 2 olika byxor jag använder. 4:Gillar ''Baggy Fit'' och det spelar ingen roll på märket utan bara att designen e rätt snygg! Och snygg design enligt mig är typ som g suiten, gaute sileths gulgröna jacka (vet inte vad den heter eller märket) ller typ enfärgade jackor! 5: Jag har ingen aning ^^ Jag pekar ut och Morsan köper! xD Vänta bara, En sak till: Jag tycker att ni kan lägga ut en lite mindre modell/storlekar för jag är 150 cm lång och hittar sällan snygga jackor i min storlek! (och då menar jag typ 70-75 cm långa jackor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Något intresse av ny kollektion / nytt märke?
Tillbaka
Topp