Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Något vi alla som har lite snö längtat efter !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="user93315" data-source="post: 855442"><p>Det är lyxigt med alla dessa inomhusarenor på breddgrader som får mindre snö än andra ställen.</p><p></p><p>När beräknas den börja byggas samt vara färdig?</p><p></p><p>För oss i Svealand så gäller ju den kommande inomhusaren <a href="http://www.skipark360.se/bilder.html" target="_blank">Skipark360</a> där fallhöjden är 160m samt så byggs en snöpark för hoppglada åkare. Den beräknas vara färdig om fyra år. Var för ett tag sen en <a href="https://www.freeride.se/content/4232/" target="_blank">freeridenyhet</a>.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="user93315, post: 855442"] Det är lyxigt med alla dessa inomhusarenor på breddgrader som får mindre snö än andra ställen. När beräknas den börja byggas samt vara färdig? För oss i Svealand så gäller ju den kommande inomhusaren [url=http://www.skipark360.se/bilder.html]Skipark360[/url] där fallhöjden är 160m samt så byggs en snöpark för hoppglada åkare. Den beräknas vara färdig om fyra år. Var för ett tag sen en [url=https://www.freeride.se/content/4232/]freeridenyhet[/url]. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Något vi alla som har lite snö längtat efter !
Tillbaka
Topp