Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Några frågor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Berggrund" data-source="post: 52560" data-attributes="member: 31089"><p>Tänkte skaffa nya skidor och det är Atomic som gäller. Ska skaffa två par och köra både telis och alpint med hjälp av Crossplate. Så jag tänkte höra med er om förslag om vilka skidor. Är 170cm lång och väger 75kg. Har åkt ganska mycket och gillar att jobba ordentligt på skidorna.</p><p></p><p> Har som feting tänkt på Sugar daddy, är det någon som kört telisar med dem och vet hur det funkar? Är det någon av atomics andra fetingar som är bättre som telis skida?</p><p></p><p> Tänkte kanske komplettera med ett par Supercross till pisten. Hur funkar de som telisar? De verkar ju lite hårda men kolla man på måtten så verkar de ju inte alls dumma? Andra förslag på atomics pistskidor? Eller ska jag helt enkelt behålla mina xscream och bara sätta på crossplaten?</p><p></p><p> Uppskattar all hjälp jag kan få.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Berggrund, post: 52560, member: 31089"] Tänkte skaffa nya skidor och det är Atomic som gäller. Ska skaffa två par och köra både telis och alpint med hjälp av Crossplate. Så jag tänkte höra med er om förslag om vilka skidor. Är 170cm lång och väger 75kg. Har åkt ganska mycket och gillar att jobba ordentligt på skidorna. Har som feting tänkt på Sugar daddy, är det någon som kört telisar med dem och vet hur det funkar? Är det någon av atomics andra fetingar som är bättre som telis skida? Tänkte kanske komplettera med ett par Supercross till pisten. Hur funkar de som telisar? De verkar ju lite hårda men kolla man på måtten så verkar de ju inte alls dumma? Andra förslag på atomics pistskidor? Eller ska jag helt enkelt behålla mina xscream och bara sätta på crossplaten? Uppskattar all hjälp jag kan få. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Några frågor
Tillbaka
Topp