Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Några funderingar kring puderskidor till Japan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1077036" data-attributes="member: 155279"><p>Jag har själv inte varit i Japan, men jag har en kompis som har och han äger både Rossi Soul 7 (108 midja) och K2 Powabunga (136 midja).</p><p>Han tyckte att det var mycket roligare och lekfullare med sina Soul 7, även fast det var så mycket och lös puder.</p><p></p><p>Jag har åkt rätt mycket på JJ och jag anser nog att de är för breda som du säger. Runt 115 i midjan är nog det bästa du kan ha. </p><p></p><p>Kollat på Black Diamond Boundary 115?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1077036, member: 155279"] Jag har själv inte varit i Japan, men jag har en kompis som har och han äger både Rossi Soul 7 (108 midja) och K2 Powabunga (136 midja). Han tyckte att det var mycket roligare och lekfullare med sina Soul 7, även fast det var så mycket och lös puder. Jag har åkt rätt mycket på JJ och jag anser nog att de är för breda som du säger. Runt 115 i midjan är nog det bästa du kan ha. Kollat på Black Diamond Boundary 115? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Några funderingar kring puderskidor till Japan
Tillbaka
Topp