Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Några parametrar vid val av dv-kamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 233509" data-attributes="member: 12152"><p>Nej, det är inte samma typ av fack. Jag har inte kollat på den senaste varianten av HeliPro i verkligheten ännu, men det ser ut som att toppfacket är en påbyggnad som ligger utanför det stora facket. Det kan kanske gå att få rum med en liten videokamera trots detta, men det blir nog tight att få in vaddering. Det bästa är väl att ta med sig kameran till en butik och testa själv. </p><p></p><p>Toppfacket på Ridge är ett betydligt större fristående fack som ligger över huvudutrymmet. Den Ridge jag har nu köptes i Schweiz, men reklamerades senare i Sverige för övrigt. Den borde alltså finnas i sortimentet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 233509, member: 12152"] Nej, det är inte samma typ av fack. Jag har inte kollat på den senaste varianten av HeliPro i verkligheten ännu, men det ser ut som att toppfacket är en påbyggnad som ligger utanför det stora facket. Det kan kanske gå att få rum med en liten videokamera trots detta, men det blir nog tight att få in vaddering. Det bästa är väl att ta med sig kameran till en butik och testa själv. Toppfacket på Ridge är ett betydligt större fristående fack som ligger över huvudutrymmet. Den Ridge jag har nu köptes i Schweiz, men reklamerades senare i Sverige för övrigt. Den borde alltså finnas i sortimentet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Några parametrar vid val av dv-kamera
Tillbaka
Topp