Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Några sista svängar för säsongen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="viktorflygare" data-source="post: 1232976" data-attributes="member: 83435"><p>Hej! Tänkte jag skulle åka upp till fjällen från Stockholmsområdet i helgen för att få några sista svängar den här säsongen. Planen är alltså att vandra in till nåt fint fjäll som det fortfarande finns lite snö på och åka några åk. Nu är frågan vart man lämpligast åker? Vill helst till nåt ställe där man inte stör renar alldeles för mycket när de har kalvar. Har tänkt att det borde gå att åka nordöstsluttningarna på jengenseme i Borgafjäll, men vad kan det mer finnas för alternativ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="viktorflygare, post: 1232976, member: 83435"] Hej! Tänkte jag skulle åka upp till fjällen från Stockholmsområdet i helgen för att få några sista svängar den här säsongen. Planen är alltså att vandra in till nåt fint fjäll som det fortfarande finns lite snö på och åka några åk. Nu är frågan vart man lämpligast åker? Vill helst till nåt ställe där man inte stör renar alldeles för mycket när de har kalvar. Har tänkt att det borde gå att åka nordöstsluttningarna på jengenseme i Borgafjäll, men vad kan det mer finnas för alternativ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Några sista svängar för säsongen
Tillbaka
Topp