Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
några tips till min första säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="radioleg" data-source="post: 80105" data-attributes="member: 40563"><p>JAg å en kompis har tänkt precis samma sak. Tänkte just skriva ett inlägg ungefär som ditt faktiskt, men nu ser jag att det inte behövs. Österrike känns bäst, läderkortbyxor och jäger liksom. Vi kommer bara inte igång med planerandet. Först måste man ju ha någonstans att åka. Sen antar jag att det börjar bli dags att fixa någonstans att bo nu.</p><p></p><p>Ta chansen att påverka vad jag gör i höst å skriv vart vi ska åka å varför. Vi åker snowboard och vill ha fiin offpist. Vad är Zell am see för ställe?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="radioleg, post: 80105, member: 40563"] JAg å en kompis har tänkt precis samma sak. Tänkte just skriva ett inlägg ungefär som ditt faktiskt, men nu ser jag att det inte behövs. Österrike känns bäst, läderkortbyxor och jäger liksom. Vi kommer bara inte igång med planerandet. Först måste man ju ha någonstans att åka. Sen antar jag att det börjar bli dags att fixa någonstans att bo nu. Ta chansen att påverka vad jag gör i höst å skriv vart vi ska åka å varför. Vi åker snowboard och vill ha fiin offpist. Vad är Zell am see för ställe? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
några tips till min första säsong?
Tillbaka
Topp