Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nån bra offpist i hemavan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6037" data-attributes="member: 10565"><p>Tja (Glömt vad du heter)</p><p></p><p>Har precis varit i Hemavan ( kom i Söndags ). Så du vill ha bra offpist att åka på...för det första så varierade det ju jäkligt mycket från dag till dag hur bra det är att åka, har det nyligen kommit snö...ligger den kvar eller har den blåst bort, ja det är en hel del som spelar in....men ett HET tips är att åka i NORRslutningar, då snön inte smälter och fryser på igen. Själv så fick jag ett jävligt skönt offpist åk nu när jag var där, jag är ju givetvis för lat för att gå långt så jag liftade med en helekopter upp på "Mortsen" och i norrslutningen på den var det helt underbart+att jag hade en satans tur med väderet. (nu blev du allt bra avundsjuk). Imorgon drar jag till Alperna (nu blev du allt ännu mer avundsjuk) så jag måste packa valla skidorna och sådant där, du vet =).</p><p></p><p>//DrD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6037, member: 10565"] Tja (Glömt vad du heter) Har precis varit i Hemavan ( kom i Söndags ). Så du vill ha bra offpist att åka på...för det första så varierade det ju jäkligt mycket från dag till dag hur bra det är att åka, har det nyligen kommit snö...ligger den kvar eller har den blåst bort, ja det är en hel del som spelar in....men ett HET tips är att åka i NORRslutningar, då snön inte smälter och fryser på igen. Själv så fick jag ett jävligt skönt offpist åk nu när jag var där, jag är ju givetvis för lat för att gå långt så jag liftade med en helekopter upp på "Mortsen" och i norrslutningen på den var det helt underbart+att jag hade en satans tur med väderet. (nu blev du allt bra avundsjuk). Imorgon drar jag till Alperna (nu blev du allt ännu mer avundsjuk) så jag måste packa valla skidorna och sådant där, du vet =). //DrD [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nån bra offpist i hemavan?
Tillbaka
Topp