Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån med koll på Nordica Girish/Blower?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="supercross" data-source="post: 1072001" data-attributes="member: 49234"><p>Det finns väl inte någon egentlig uppföljare till den. Nordica har Helldoradon och Enforcer som i så fall ska vara det.</p><p>Helldoradon är tyngre än Girishen men den känns som att den är mjukare överlag och den har en helt annan shape.</p><p>Enforcer är smalare och vad jag kommer ihåg kändes den också den mjukare men jag har bara test åkt den på ett skidtest.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="supercross, post: 1072001, member: 49234"] Det finns väl inte någon egentlig uppföljare till den. Nordica har Helldoradon och Enforcer som i så fall ska vara det. Helldoradon är tyngre än Girishen men den känns som att den är mjukare överlag och den har en helt annan shape. Enforcer är smalare och vad jag kommer ihåg kändes den också den mjukare men jag har bara test åkt den på ett skidtest. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån med koll på Nordica Girish/Blower?
Tillbaka
Topp