Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nån mer...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Ax" data-source="post: 24116" data-attributes="member: 14195"><p>Åka skidor är en jävla kompis tidning! Säg mig har de inte skrivit om han JAN olsön eller vad han heter typ 10 gånger nu???? Ärligt talat så vore det kul om de kunde ta helt okända udda åkare bra eller dåliga spelar ingen roll (lite standard skills kan man ju kräva..) Och skriva repotage om dem? Jag skulle iallfall tycka att det skulle var roligar att läsa om än att på fång på gång få läsa hur mkt rebel Jon är för att han lämnade landslaget! Det var ju lite dumt att dumpa den chansen...</p><p></p><p>Mvh Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Ax, post: 24116, member: 14195"] Åka skidor är en jävla kompis tidning! Säg mig har de inte skrivit om han JAN olsön eller vad han heter typ 10 gånger nu???? Ärligt talat så vore det kul om de kunde ta helt okända udda åkare bra eller dåliga spelar ingen roll (lite standard skills kan man ju kräva..) Och skriva repotage om dem? Jag skulle iallfall tycka att det skulle var roligar att läsa om än att på fång på gång få läsa hur mkt rebel Jon är för att han lämnade landslaget! Det var ju lite dumt att dumpa den chansen... Mvh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nån mer...
Tillbaka
Topp