Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Nån som är i åre nu
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 153154" data-attributes="member: 1008"><p>Park= jättebra men lite hård (samma sak med pipen, slipa laggen!)</p><p>Backar= samma där antar jag</p><p>Uteliv= alltid bra om du är ute efter det (och vet när/var du ska gå)</p><p>Snö= inte speciellt bra med snö, offpisten är tyvärr dålig</p><p>Liftar= allt öppet (så länge det inte blåser för mycket)</p><p>Folk= Inte speciellt mycket folk nu, blir förmodligen mer till helgen</p><p>Väder= Strålande sol med lite dis</p><p>Temperatur= -6</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 153154, member: 1008"] Park= jättebra men lite hård (samma sak med pipen, slipa laggen!) Backar= samma där antar jag Uteliv= alltid bra om du är ute efter det (och vet när/var du ska gå) Snö= inte speciellt bra med snö, offpisten är tyvärr dålig Liftar= allt öppet (så länge det inte blåser för mycket) Folk= Inte speciellt mycket folk nu, blir förmodligen mer till helgen Väder= Strålande sol med lite dis Temperatur= -6 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Nån som är i åre nu
Tillbaka
Topp