Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som handlat hos addnature?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sjolund" data-source="post: 517503" data-attributes="member: 39234"><p>För min del har det varit blandade resultat. Tre beställningar har de beställda varorna kommit fram inom den lovade tiden. Vid två tillfällen har det tagit två veckor längre än lovat och vid ett tillfälle fick jag inte min jacka som jag hade beställt - trots att jag ringde och kontrollerade att den skulle finnas inne i rätt storlek och färg direkt efter beställningen.</p><p></p><p>En gång lämnade jag tillbaka en klocka som hade pajat och det tog en månad innan jag fick en ny (det var en ny klocka och inget som hade reparerats - iof. bra, men det borde inte ta en månad).</p><p></p><p>Det är några år sen och det är mycket möjligt att Addnature har blivit seriösare sen dess, men jag föredrar nog att gå förbi deras garage och plocka upp prylarna för hand om det finns något där som jag vill ha...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sjolund, post: 517503, member: 39234"] För min del har det varit blandade resultat. Tre beställningar har de beställda varorna kommit fram inom den lovade tiden. Vid två tillfällen har det tagit två veckor längre än lovat och vid ett tillfälle fick jag inte min jacka som jag hade beställt - trots att jag ringde och kontrollerade att den skulle finnas inne i rätt storlek och färg direkt efter beställningen. En gång lämnade jag tillbaka en klocka som hade pajat och det tog en månad innan jag fick en ny (det var en ny klocka och inget som hade reparerats - iof. bra, men det borde inte ta en månad). Det är några år sen och det är mycket möjligt att Addnature har blivit seriösare sen dess, men jag föredrar nog att gå förbi deras garage och plocka upp prylarna för hand om det finns något där som jag vill ha... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som handlat hos addnature?
Tillbaka
Topp