Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån som har erfarenhet av: ekosport-shop.se
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1056939" data-attributes="member: 29440"><p>De behöver utvändiga sullängden som står på sidan av pjäxan. </p><p>Om du inte har pjäxorna så gå och kolla i någon butik vilken sullängd det är på pjäxor i din storlek. Jag har 323mm på storlek 28.5 som exempel. Men det kan variera upp till 330mm för den storleken har jag sett.</p><p>Välj ett medelvärde eller det största om du hellre vill att pjäxan skall hamna något framför "recomended midsole" eller minsta om du hellre riskerar några mm bakom. Det handlar inte om mer än några mm. Sen kan du finjustera bindningens bakre del när du köpt pjäxorna.</p><p>Vilka skidor ska du ha?</p><p>Det var billigare om man la bindningar och skidor separat i kundkorgen för mig!</p><p>Så jämför paketpris och skidor med samma bindning separat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1056939, member: 29440"] De behöver utvändiga sullängden som står på sidan av pjäxan. Om du inte har pjäxorna så gå och kolla i någon butik vilken sullängd det är på pjäxor i din storlek. Jag har 323mm på storlek 28.5 som exempel. Men det kan variera upp till 330mm för den storleken har jag sett. Välj ett medelvärde eller det största om du hellre vill att pjäxan skall hamna något framför "recomended midsole" eller minsta om du hellre riskerar några mm bakom. Det handlar inte om mer än några mm. Sen kan du finjustera bindningens bakre del när du köpt pjäxorna. Vilka skidor ska du ha? Det var billigare om man la bindningar och skidor separat i kundkorgen för mig! Så jämför paketpris och skidor med samma bindning separat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån som har erfarenhet av: ekosport-shop.se
Tillbaka
Topp