Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nån som har testat Black crows?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mattis-J" data-source="post: 477603" data-attributes="member: 36451"><p>Tjena! </p><p>Black Crows har en modell som heter Viator och är 88mm under foten. 177cm lång med twintip. Funkar kanon i park och är bra i pist och okej utanför med tanke på längden.</p><p></p><p>Sedan finns Navis i både 175 & 186 cm, som är en friåkningsskida och funkar över hela berget...kanske med tonvikten på utanför markeringarna. Den har twintip å funkar bra till bc jibb. Jag kör den med en Marker Duke och det tycker jag är den ultimata kombon.</p><p></p><p>Sist finns den riktigta kanonen Corvus som är 196,5 cm, 103mm bred och 25 i radie. Ingen riktigt twin men fortfarande bra uppböjd i tailen. Förvånansvärt lättåkt trots längden (Marja Persson tävlar på den) bra bett på hårt och pist.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mattis-J, post: 477603, member: 36451"] Tjena! Black Crows har en modell som heter Viator och är 88mm under foten. 177cm lång med twintip. Funkar kanon i park och är bra i pist och okej utanför med tanke på längden. Sedan finns Navis i både 175 & 186 cm, som är en friåkningsskida och funkar över hela berget...kanske med tonvikten på utanför markeringarna. Den har twintip å funkar bra till bc jibb. Jag kör den med en Marker Duke och det tycker jag är den ultimata kombon. Sist finns den riktigta kanonen Corvus som är 196,5 cm, 103mm bred och 25 i radie. Ingen riktigt twin men fortfarande bra uppböjd i tailen. Förvånansvärt lättåkt trots längden (Marja Persson tävlar på den) bra bett på hårt och pist. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nån som har testat Black crows?
Tillbaka
Topp