Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån som har testat Dynastar Legend pro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 411091" data-attributes="member: 33485"><p>Provåkte Legend Pro 194 häromveckan i ramundberget, förhållandena var is, puckel, tungt fluff i skogen (vinddrivet) och lite pist. De gick fint i alla fören och plöjde bra när det bliev uppkört, kort & gott en jättebra varjedagskida. 30+ radien kändes väldigt mycket mindre - kändes snarare som att den låg runt 25 - den är alltså inte alls så styv, tungjobbad och bastant som en del säger, jag upplevde den iaf inte som det. I den skog som finns i ramund, hyffsat tight, så hade säkert 186 vart lite smidigare men 194 var kvick och smidig den också. Väger ca 74 kg till min 170 långa hydda till kropp.</p><p></p><p>Fast efter mitt test av stora och styva skidors motsatts igår så funderar jag på att sälja mina Goodha 191 i det styvare flexet till förmån av hendryx...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 411091, member: 33485"] Provåkte Legend Pro 194 häromveckan i ramundberget, förhållandena var is, puckel, tungt fluff i skogen (vinddrivet) och lite pist. De gick fint i alla fören och plöjde bra när det bliev uppkört, kort & gott en jättebra varjedagskida. 30+ radien kändes väldigt mycket mindre - kändes snarare som att den låg runt 25 - den är alltså inte alls så styv, tungjobbad och bastant som en del säger, jag upplevde den iaf inte som det. I den skog som finns i ramund, hyffsat tight, så hade säkert 186 vart lite smidigare men 194 var kvick och smidig den också. Väger ca 74 kg till min 170 långa hydda till kropp. Fast efter mitt test av stora och styva skidors motsatts igår så funderar jag på att sälja mina Goodha 191 i det styvare flexet till förmån av hendryx... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån som har testat Dynastar Legend pro?
Tillbaka
Topp