Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nån som har testat...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1059091" data-attributes="member: 101904"><p>Jag testade Line Supernatural i någon av de smalare varianterna på försäsongstestet i Lindvallen. Väldigt trygg och stabil skida. Den gör precis som man vill och går att åka snabbt med utan att det blir varken jobbigt eller läskigt.</p><p></p><p>Cham 97 åkte jag förra försäsongstestet. Den är också stabil men känns inte lika avslappnad som supernaturalen. Aningen för kort radie upplevde jag också.</p><p></p><p>Mantran har jag inte testat.</p><p></p><p></p><p>Så av dem hade jag valt supernatural. Vilken bredd hade du tänkt dig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1059091, member: 101904"] Jag testade Line Supernatural i någon av de smalare varianterna på försäsongstestet i Lindvallen. Väldigt trygg och stabil skida. Den gör precis som man vill och går att åka snabbt med utan att det blir varken jobbigt eller läskigt. Cham 97 åkte jag förra försäsongstestet. Den är också stabil men känns inte lika avslappnad som supernaturalen. Aningen för kort radie upplevde jag också. Mantran har jag inte testat. Så av dem hade jag valt supernatural. Vilken bredd hade du tänkt dig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nån som har testat...
Tillbaka
Topp