Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Nån som har vunnit någonting på en tävling ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martinbjorkqvist" data-source="post: 437405" data-attributes="member: 48938"><p>haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel". </p><p>dessutom så känns det som ditt svar var mer riktat till topic än övriga svar som jag riktade mig till. Topicen gick väl ut på att svara på vad man vunnit inom tävlingar som skidor och dylikt, men jag vände mig mer till de som var på det mer oseriösa planet och svarat på vad dom vunnit på triss och liknande.</p><p></p><p>det där svaret höll alldeles för hög nivå på seriös-skalan för att skrivas på fr, men iaf så fick du dig en förklaring. och när vi ändå är igång kan jag ju fråga ifall du själv har vunnit några vinster då eftersom du klara att vara så stor i mun? inte för att jag tvivlar på att du kan ha gjort det, utan av ren nyfikenhet. ciao</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martinbjorkqvist, post: 437405, member: 48938"] haha, du snetolkar det nästan lika bra som al-qaida snetolkar koranen. Men för att ge en snabb kontring, så fundera över innebörden i meningen "håller mig borta från spel". dessutom så känns det som ditt svar var mer riktat till topic än övriga svar som jag riktade mig till. Topicen gick väl ut på att svara på vad man vunnit inom tävlingar som skidor och dylikt, men jag vände mig mer till de som var på det mer oseriösa planet och svarat på vad dom vunnit på triss och liknande. det där svaret höll alldeles för hög nivå på seriös-skalan för att skrivas på fr, men iaf så fick du dig en förklaring. och när vi ändå är igång kan jag ju fråga ifall du själv har vunnit några vinster då eftersom du klara att vara så stor i mun? inte för att jag tvivlar på att du kan ha gjort det, utan av ren nyfikenhet. ciao [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Nån som har vunnit någonting på en tävling ?
Tillbaka
Topp