Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
nån som kan cham o verbier?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kanadensaren" data-source="post: 289367" data-attributes="member: 63785"><p>Jag har kommit från kanada o säsongar i Engelberg(ja vet, ja valde fel år). Jag tänkte att jag kan inte direkt tillbringa en säsong i alperna utan att åka i verbier o chamonix och tänkte dra dit nån gång mellan 12e-18e mars(en eller två dar i varje ort). Jag undrar om det finns nån eller några som skulle ha lust att visa en lite gran av åkningen runt omkring. Det är bara att höra av sig, så medelar jag när ja kommer... </p><p></p><p>I ersättning kan jag erbjuda guidad tur av whistler nått annat år på grund av att jag har bott där i närmare fyra säsonger.. eller några öl om det inte var planer till att resa nån vart!</p><p></p><p>i alla fall tack, jag ser fram emot att åka med nån. - theo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kanadensaren, post: 289367, member: 63785"] Jag har kommit från kanada o säsongar i Engelberg(ja vet, ja valde fel år). Jag tänkte att jag kan inte direkt tillbringa en säsong i alperna utan att åka i verbier o chamonix och tänkte dra dit nån gång mellan 12e-18e mars(en eller två dar i varje ort). Jag undrar om det finns nån eller några som skulle ha lust att visa en lite gran av åkningen runt omkring. Det är bara att höra av sig, så medelar jag när ja kommer... I ersättning kan jag erbjuda guidad tur av whistler nått annat år på grund av att jag har bott där i närmare fyra säsonger.. eller några öl om det inte var planer till att resa nån vart! i alla fall tack, jag ser fram emot att åka med nån. - theo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
nån som kan cham o verbier?
Tillbaka
Topp