Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som kollat in Haglöfs nya Ski Pack serie?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 469629"><p>Köpte Haglöfs Edge idag, och måste säga att det hittils är den bästa säck jag haft. Okey, ska väl inte uttala mig allt för mycket utan att ha använt den men efter att ha pillat på den hela kvällen förstår jag inte hur någon vill ha en heli-pro.</p><p></p><p>Denna är fullständigt proppfylld med användbara funktioner, skid och brädkompatibel och en hel del bra fack. T,ex är det inte bara ingång framifrån, utan även ett blixtlås längs efter på baksidan av den mot ryggen. Alltså behöver du inte plocka upp allt du har i för att ta ut något längst ner utan kan enkelt öppna upp.</p><p></p><p>Midjebältet är även tjockt och robust med bra fack, som inte det är nog kan man plocka av det!!! Hur bra är inte det när man vill använda ryggan till vardags?</p><p></p><p>Var bara tvungen att skriva av mig lite, för denna rygga är verkligen grym. Rekommenderar verkligen om någon får tag i en...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 469629"] Köpte Haglöfs Edge idag, och måste säga att det hittils är den bästa säck jag haft. Okey, ska väl inte uttala mig allt för mycket utan att ha använt den men efter att ha pillat på den hela kvällen förstår jag inte hur någon vill ha en heli-pro. Denna är fullständigt proppfylld med användbara funktioner, skid och brädkompatibel och en hel del bra fack. T,ex är det inte bara ingång framifrån, utan även ett blixtlås längs efter på baksidan av den mot ryggen. Alltså behöver du inte plocka upp allt du har i för att ta ut något längst ner utan kan enkelt öppna upp. Midjebältet är även tjockt och robust med bra fack, som inte det är nog kan man plocka av det!!! Hur bra är inte det när man vill använda ryggan till vardags? Var bara tvungen att skriva av mig lite, för denna rygga är verkligen grym. Rekommenderar verkligen om någon får tag i en... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som kollat in Haglöfs nya Ski Pack serie?
Tillbaka
Topp