Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
nån som kör bmx/flatland...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bjipp" data-source="post: 82952"><p>E det nån som kör flatland?</p><p>hur länge har ni åkt och vilka trick sätter ni?</p><p></p><p>jag har åkt ett tag och sätter inte så många trick.</p><p></p><p>Min kompis bmxEkke har åkt under sommarlovet och sätter en del grymma trick t.ex megaspin,tailwip, bw steamroller m.m just nu övar han in hang five.</p><p></p><p></p><p>E det nån som vet nån bra sida man kan lära sig nya trick eller köpa delar till bmx.</p><p></p><p>Helst med video som man ser hur det ska se ut.</p><p></p><p>Antingen svara till bmxEkke eller mig.</p><p></p><p>//bjipp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bjipp, post: 82952"] E det nån som kör flatland? hur länge har ni åkt och vilka trick sätter ni? jag har åkt ett tag och sätter inte så många trick. Min kompis bmxEkke har åkt under sommarlovet och sätter en del grymma trick t.ex megaspin,tailwip, bw steamroller m.m just nu övar han in hang five. E det nån som vet nån bra sida man kan lära sig nya trick eller köpa delar till bmx. Helst med video som man ser hur det ska se ut. Antingen svara till bmxEkke eller mig. //bjipp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
nån som kör bmx/flatland...
Tillbaka
Topp