Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån som stött på kopior av skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="audiman" data-source="post: 844981" data-attributes="member: 66877"><p>Anledning att jag frågar är för jag har ägt 2 lika skidor.</p><p>Atomic Metron B5. </p><p>Och de första var vita sen släptes en modell året efter i rött ( Inte B5i alltså)</p><p>Och dessa skidor skiljer sig mkt ifrån varandra för jag och polaren har bytt och gämfört då han äger de vita och jag de röda.</p><p></p><p>Alla tycker detta är märkligt, för de röda är så mkt mer tung åkt.</p><p>Alla siffror stämmer mm.</p><p>De vita är köpt i Vemdalen skishop och de röda i Tyskland?</p><p></p><p>Tack på förhand</p><p>Tomas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="audiman, post: 844981, member: 66877"] Anledning att jag frågar är för jag har ägt 2 lika skidor. Atomic Metron B5. Och de första var vita sen släptes en modell året efter i rött ( Inte B5i alltså) Och dessa skidor skiljer sig mkt ifrån varandra för jag och polaren har bytt och gämfört då han äger de vita och jag de röda. Alla tycker detta är märkligt, för de röda är så mkt mer tung åkt. Alla siffror stämmer mm. De vita är köpt i Vemdalen skishop och de röda i Tyskland? Tack på förhand Tomas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nån som stött på kopior av skidor?
Tillbaka
Topp