Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KPD" data-source="post: 594667" data-attributes="member: 80161"><p>Jag har ingen större erfarenhet av ämnet men har gått på tur med både Trekkers och Fritschin. Med Trekkers känns det vingligt, lite bökigt och tungt till toppen men härligt nerför utöver att man måste ha de i väskan. Med Fritschi upplevde jag turandet som lätt och smidig tills man skulle åka ner då tyckte jag det var för mycket glapp i bindningen och den löste när den inte skulle.. </p><p></p><p>Inte testat duke/baron men det finns många andra här som hypar den. Själv är jag mer sugen på dynafit men tills dess blir det nog trekkers om det ska turas nått för min del.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KPD, post: 594667, member: 80161"] Jag har ingen större erfarenhet av ämnet men har gått på tur med både Trekkers och Fritschin. Med Trekkers känns det vingligt, lite bökigt och tungt till toppen men härligt nerför utöver att man måste ha de i väskan. Med Fritschi upplevde jag turandet som lätt och smidig tills man skulle åka ner då tyckte jag det var för mycket glapp i bindningen och den löste när den inte skulle.. Inte testat duke/baron men det finns många andra här som hypar den. Själv är jag mer sugen på dynafit men tills dess blir det nog trekkers om det ska turas nått för min del. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Tillbaka
Topp