Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Guiseppi_Suffermountain" data-source="post: 595109" data-attributes="member: 30029"><p>Det mesta är redan sagt men här kommer några saker till som jag tänkt på.</p><p></p><p>Trekkers: </p><p>-Vingliga ifall du kommer till en utförsbrant och inte vill knäppa av dig under nedfärd.</p><p>-Tar lite tid att få på jämfört med Diamir eller Dukes.</p><p></p><p>Dukes:</p><p>Jag har bara testat mina Dukes i ett par dagar men hittills tycker att de kändes riktigt stabila i både pist och offpist. Löste ut när de skall men inga fulutlösningar... Testade dem i parken och det kändes helt ok att snurra med, körde några mindre drop (ca 3m) med halvstökig landning och det var inga problem alls.</p><p></p><p>So far rekommenderar jag hertigarna varmt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Guiseppi_Suffermountain, post: 595109, member: 30029"] Det mesta är redan sagt men här kommer några saker till som jag tänkt på. Trekkers: -Vingliga ifall du kommer till en utförsbrant och inte vill knäppa av dig under nedfärd. -Tar lite tid att få på jämfört med Diamir eller Dukes. Dukes: Jag har bara testat mina Dukes i ett par dagar men hittills tycker att de kändes riktigt stabila i både pist och offpist. Löste ut när de skall men inga fulutlösningar... Testade dem i parken och det kändes helt ok att snurra med, körde några mindre drop (ca 3m) med halvstökig landning och det var inga problem alls. So far rekommenderar jag hertigarna varmt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Tillbaka
Topp