Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heinz_p" data-source="post: 595126" data-attributes="member: 43586"><p>Dukes eller Dynafit alla dagar. Har många kompisar som använt Trekkers. Att inte kunna lita på en turbindning och tänka: </p><p>"Här måste jag gå löjligt försiktigt, annars går den sönder och skidan sticker" är aldrig kul. </p><p>Visst, Dukes lider av lite småfel. Bla så har båda plattorna som sitter under tådelen på pjäxan gått sönder på mina (plasten har gått sönder => att dom kan röra sig uppåt då inte pjäxan är på plats), men de går fortfarande fint att åka och tura på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heinz_p, post: 595126, member: 43586"] Dukes eller Dynafit alla dagar. Har många kompisar som använt Trekkers. Att inte kunna lita på en turbindning och tänka: "Här måste jag gå löjligt försiktigt, annars går den sönder och skidan sticker" är aldrig kul. Visst, Dukes lider av lite småfel. Bla så har båda plattorna som sitter under tådelen på pjäxan gått sönder på mina (plasten har gått sönder => att dom kan röra sig uppåt då inte pjäxan är på plats), men de går fortfarande fint att åka och tura på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Tillbaka
Topp