Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cookaduck" data-source="post: 595240" data-attributes="member: 56341"><p>Tycker Trekkers e helt ok. Inga långtursprylar dock, som någon sa. Jag håller med davidpavid, har man fokus på nedfärden är trekkers helt okå. Jag brukar langa upp skidorna på ryggan när det blir o-trekkersvänligt. Har hållt ihop bättre än väntat. Man glider ju runt lite i dem om man har små pluck, men man vänjer sig. Spelar ingen roll som jag ser det. Trekkers ska inte spännas på för hårt i varken bindning eller på pjäxan... Tror det är ett och annat handhavande fel bland alla anmärkningar, tyvärr. Men visst, trekkers är väl inga evighetsprylar. För mig är det ett enkelt val, eftersom jag tycker duke och fritschi bygger för mycket höjd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cookaduck, post: 595240, member: 56341"] Tycker Trekkers e helt ok. Inga långtursprylar dock, som någon sa. Jag håller med davidpavid, har man fokus på nedfärden är trekkers helt okå. Jag brukar langa upp skidorna på ryggan när det blir o-trekkersvänligt. Har hållt ihop bättre än väntat. Man glider ju runt lite i dem om man har små pluck, men man vänjer sig. Spelar ingen roll som jag ser det. Trekkers ska inte spännas på för hårt i varken bindning eller på pjäxan... Tror det är ett och annat handhavande fel bland alla anmärkningar, tyvärr. Men visst, trekkers är väl inga evighetsprylar. För mig är det ett enkelt val, eftersom jag tycker duke och fritschi bygger för mycket höjd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nån som testat Alpine Trekkers?
Tillbaka
Topp