Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
nån som var i stryn på sommaren?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="badman" data-source="post: 208684" data-attributes="member: 66294"><p>Tja jag va där, men det va inte så bra för de va för lite snö, men de funkade. man ska inte klaga på att åka skidor. det fanns nåra rails och typ två hopp men inte så mycket mer när jag va där va det inte öppet hela veckan heller utan bara 4 dagar. Nästa år blir det kanske bättre än i år för snö bristen va bara tillfällig tror jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="badman, post: 208684, member: 66294"] Tja jag va där, men det va inte så bra för de va för lite snö, men de funkade. man ska inte klaga på att åka skidor. det fanns nåra rails och typ två hopp men inte så mycket mer när jag va där va det inte öppet hela veckan heller utan bara 4 dagar. Nästa år blir det kanske bättre än i år för snö bristen va bara tillfällig tror jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
nån som var i stryn på sommaren?
Tillbaka
Topp