Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
nån som varit utbytesstudent i BC?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sa Peterson" data-source="post: 8848" data-attributes="member: 12210"><p>Jag läste på UBC våren-99. Det var en rekordvinter och kanonåkning ända in i maj (kunde åka senare än så också om man ville). Hur många skiddagar du får beror helt på hur många poäng du har tänkt ta....</p><p></p><p>Det går billiga bussar upp till whistler/blackomb nästan dagligen, som student får man hyfsat pris på liftkort och universitetet har en lodge med billigt boende. </p><p></p><p>Förutom lediga vardagar och helger är det en veckas lov mitt på terminen om man vill testa andra delar av BC.</p><p></p><p>Om du gillar att traska uppför finns det oändliga möjligheter för toppturer nån timma norr om Whistler.</p><p></p><p>I stan finns några mindre skidområden för kvällsåkning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sa Peterson, post: 8848, member: 12210"] Jag läste på UBC våren-99. Det var en rekordvinter och kanonåkning ända in i maj (kunde åka senare än så också om man ville). Hur många skiddagar du får beror helt på hur många poäng du har tänkt ta.... Det går billiga bussar upp till whistler/blackomb nästan dagligen, som student får man hyfsat pris på liftkort och universitetet har en lodge med billigt boende. Förutom lediga vardagar och helger är det en veckas lov mitt på terminen om man vill testa andra delar av BC. Om du gillar att traska uppför finns det oändliga möjligheter för toppturer nån timma norr om Whistler. I stan finns några mindre skidområden för kvällsåkning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
nån som varit utbytesstudent i BC?
Tillbaka
Topp