Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
nån som vet en systemkamera som filmar i hd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R-R" data-source="post: 868551"><p>UPDATE BUMP! Jag kapar tråden och undrar om man ska lägga de extra 2000 spännen på Canon EOS 550d, elelr om 500d räcker för att dra ihop rätt feta longboardfilmer? Har nämligen spräckt knät och vill ha nåt som jag kan fota/filma longboard och kanske lite skidor senare med för att stilla min abstinens! Om ni tycker jag är dum i huvet så kan ni gärna ge förslag på andra systemkamror att filma/fota med! </p><p></p><p>All hjälp hade vart super! Min budget ligger väl ungefär på max 6-6500 som en 550d med standardobjektiv går på, men jag hade ju tänkt köpa visualante-fisheye och sånt också, och det är ju alltid soft att betala mindre... </p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R-R, post: 868551"] UPDATE BUMP! Jag kapar tråden och undrar om man ska lägga de extra 2000 spännen på Canon EOS 550d, elelr om 500d räcker för att dra ihop rätt feta longboardfilmer? Har nämligen spräckt knät och vill ha nåt som jag kan fota/filma longboard och kanske lite skidor senare med för att stilla min abstinens! Om ni tycker jag är dum i huvet så kan ni gärna ge förslag på andra systemkamror att filma/fota med! All hjälp hade vart super! Min budget ligger väl ungefär på max 6-6500 som en 550d med standardobjektiv går på, men jag hade ju tänkt köpa visualante-fisheye och sånt också, och det är ju alltid soft att betala mindre... Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
nån som vet en systemkamera som filmar i hd?
Tillbaka
Topp