Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nån som vet hur parken är i stryn?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FON" data-source="post: 442897" data-attributes="member: 75101"><p>kom hem från stryn igår.</p><p></p><p>2 små hopp, 2 medelstora o ett 12-13 meters. (+ gigantiskt hopp på baksidan, litet hopp vid botten på sitten.)</p><p>3 rails o 2 boxar.</p><p>en parkbänk med glidyta + en upp-o-ned vänd bräda på lutad ställning.</p><p></p><p>var riktigt dålig shape på hela parken när jag kom dit, men det artade sig under veckan som gick.</p><p></p><p>som sagt tidigare har dom pistmaskinsproblem o en maskin stog trasig på baksidan...</p><p></p><p>lite skummt upplägg på parken, men den var rätt ok när jag åkte därifrån. det största hoppet i parken är riktigt trevligt om dom underhåler det så det håller sig! </p><p></p><p>linje alt.</p><p></p><p>1: bänken o brädan - 2 småhopp - två boxar - kort rail</p><p>2: två röda hopp - 2 rails - en box - kort rail</p><p>3: stora kicken - 2 rails - en box - kort rail </p><p></p><p>hoppas det gav en hyffsad bild.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FON, post: 442897, member: 75101"] kom hem från stryn igår. 2 små hopp, 2 medelstora o ett 12-13 meters. (+ gigantiskt hopp på baksidan, litet hopp vid botten på sitten.) 3 rails o 2 boxar. en parkbänk med glidyta + en upp-o-ned vänd bräda på lutad ställning. var riktigt dålig shape på hela parken när jag kom dit, men det artade sig under veckan som gick. som sagt tidigare har dom pistmaskinsproblem o en maskin stog trasig på baksidan... lite skummt upplägg på parken, men den var rätt ok när jag åkte därifrån. det största hoppet i parken är riktigt trevligt om dom underhåler det så det håller sig! linje alt. 1: bänken o brädan - 2 småhopp - två boxar - kort rail 2: två röda hopp - 2 rails - en box - kort rail 3: stora kicken - 2 rails - en box - kort rail hoppas det gav en hyffsad bild. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nån som vet hur parken är i stryn?
Tillbaka
Topp