Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nån som vill hänga me till Stryn och köra puckel??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jag_martina" data-source="post: 46324" data-attributes="member: 28441"><p>Vi behöver fler som följer med till Stryn v.24! Man får själv stå för kostnaderna,boende och resa. Vi (några från Sollentuna SLK) kommer att fixa dit en tränare som tränar oss till självkostnadpris, så ju fler vi blir desto billigare blir det. Vi kommer att köra puckelpist. Det är inget prova på utan det är mer som extra träning för dom som tävlar eller ska börja tävla nästa säsong. Ålder ca 13 år och uppåt.</p><p>Om du vill hänga på så är det bara att skriva till mig. Har du några frågor så kan du fråga mig med. </p><p>Ha de gott alla människor!!</p><p></p><p>//Martina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jag_martina, post: 46324, member: 28441"] Vi behöver fler som följer med till Stryn v.24! Man får själv stå för kostnaderna,boende och resa. Vi (några från Sollentuna SLK) kommer att fixa dit en tränare som tränar oss till självkostnadpris, så ju fler vi blir desto billigare blir det. Vi kommer att köra puckelpist. Det är inget prova på utan det är mer som extra träning för dom som tävlar eller ska börja tävla nästa säsong. Ålder ca 13 år och uppåt. Om du vill hänga på så är det bara att skriva till mig. Har du några frågor så kan du fråga mig med. Ha de gott alla människor!! //Martina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Nån som vill hänga me till Stryn och köra puckel??
Tillbaka
Topp